کتاب اتاقی از آن خود

اثر ویرجینیا وولف از انتشارات نیلوفر - مترجم: صفورا نوربخش-صد کتاب قرن لوموند

یک اتاق از خود یک مقاله گسترده ای از ویرجینیا وولف است. اولین بار در 24 اکتبر 1929 منتشر شد، این مقاله بر اساس مجموعه ای از سخنرانی هایی که در کالج Newnham و Girton کالج، دو کالج زنان در دانشگاه کمبریج در اکتبر 1928 انجام داد، بود. در این مقاله فوق العاده، ویرجینیا وولف محدودیت های زنانگی را در اوایل قرن بیستم بررسی می کند. با یک پرویز شگفت انگیز و شاعرانه شاعرانه یک رمان نویس، او برای آزادی پیشنهاد می دهد، تاکید می کند که فقدان درآمد مستقل و "اتاق شخصی خودش" مانع از اکثر زنان برای دستیابی به توانایی ادبی کامل خود می شود. همانطور که امروزه در بینش و خشمش مرتبط است، همانطور که در ابتدا در آن تئاترهای سخنرانی به رسمیت شناخته شد، اتاق شخصی خود، کار زیبایی از ادبیات و تجزیه و تحلیل مخرب زنان و جایگاه آنها در جهان است.


خرید کتاب اتاقی از آن خود
جستجوی کتاب اتاقی از آن خود در گودریدز

معرفی کتاب اتاقی از آن خود از نگاه کاربران
کتاب های زیادی وجود دارد که فقط \"فقط\" می دانند که چه چیزی در مورد آنها خواهد بود. من همیشه \"درباره\" این کتاب و \"آنچه\" در مورد آن می دانم، همیشه هستم. زن فمینیست، درست است؟ آه، این افراد این کار را برای گروه کر انجام می دهند، آیا آنها ندارند؟ چرا آنها از مردان بسیار متنفر هستند؟ در نهایت، آنها به شوالیه های مردانه ای که حمله می کنند متفاوت نیستند. چرا نمی توان آنها را حتی بیشتر تحویل داد؟ هیچ کدام از این موارد، البته، در همه چیز مهم نیست، چرا که تکرار حکمت دریافت شده به نظر می رسد که همه چیز مورد نیاز امروز است - 99٪ انتقادات را بخوانید از غم و اندوه خدا و چیزی که وحشتناک شما را پیدا خواهد کرد یا پذیرش بی فکر و یا رد ذهنی داوکینز است. این به اندازه کافی برای نابودی کامل من است. در پشت نسخه پنگوئن این کتاب می گوید که این یکی از بزرگترین فمینیست های قرن بیست و یکم است. نقل قول از هرمیون لی (ظاهرا بزرگترین فیلسوف Woolf) است که می گوید، \"نیرومند، پر انرژی، humourousâ €. به نظر من، واقعا این کتاب را دوست داشتم و آن را به شدت توصیه می کنم - اما هیچ کدام از این چیزها نیست. بحث و گفتگو یک حمله کلامی قوی و یا نوشته شده است - برای این که این کتاب حتی یک حمله واقعا در حال گسترش دوستی است . این خفیف ترین کتاب است. استدلال مرکزی آن این است که اگر زنان بخواهند نامه بنویسند، زنان پول خود و اتاق خودشان را می خواهند. چطور می توان یک \"واقعا\" داشته باشیم اگر این همه استدلال می کند؟ او با یک نقل قول از یک مرد که فهرستی از بزرگترین شاعران دو صد سال گذشته را شامل می شود (از سال 1900) به پایان می رسد، که کیتز تنها کسی بود که نه به عنوان یک دانشجو یا به معنای مستقل نبود. بنابراین، من حدس می زنم توصیه او این است که اگر می خواهید نوشتن کنید باید به طور مستقل ثروتمند باشید - چیزی که من هنوز آن را کاملا به دست نیاورده ام. اما توصیه های فوق العاده منطقی همگی است. این کتاب بر اساس مجموعه ای از سخنرانی هایی که وی در زنان کمبریج در مورد زنان و داستان های مذهبی انجام داده است، لذت بردن از آن است، \"ایجاد یک مجموعه از ماریس که به جهان می آیند و بت پرستی - به عنوان این یکی از معیارهای لازم برای نوشتن داستان های بزرگ (بدون توجه به آنچه شما جنتال) تا به عنوان بخشی از دلیل ثروتمند کمک می کند. او همچنین می گوید که بهترین داستان توسط مردان یا زنان نوشته نشده است، اما مردان یا زنان که حس می کنند که آنها به عنوان مردان یا زنان نوشته اند، از دست داده اند. این نوشتار که در مورد توضیح آسیب های گذشته بیش از حد متمرکز است - با وجود اینکه به خوبی توجیه می شود - نوشتن بد است. این داستان، زمانی که به درستی انجام می شود، دارای حقیقتی از خود است که بایستی معتبر باشد و پس از آن نویسنده به دنبال هر دستور کار نویسنده باشد. این یک ایده دوست داشتنی است و بسیار جالب در مورد داستان به غیر از زنان است. و این همان چیزی است که باید باشد. بعضی از نوشته های Woolfâ € ™ Iâ € ™ همچنین فقط خواندن را به فانوس پایان دهید â € \"احساس سنگین در حال حاضر، برخی از پاراگراف خود را به سه صفحه می رود و می تواند خواندن او احساس می کند کمی از مبارزه - اما او به طوری زیبا می نویسد و عادت آزار دهنده از احساس است که جای تعجب نیست که بسیاری از مردم با او بسیار ناراحت شده است. در پایان من فکر می کنم این تنها برای مردم امکان پذیر است برای گفتن این یک کتاب شدید و یا بحث برانگیز است بر اساس دیدگاه آنها، و نه ویرجینیا. دیدگاه های او در مورد فمینیسم که در کتاب حاضر بیان شده، به نظر می رسد که به ظاهر افسرده و به روشنی و بی رحمانه بیان شده است. اما به یک جامعه ای که آمادگی نداشته است حتی کوچکترین بیان دیدگاه های غیرمعمول را گوش دهد، به نظر می رسد سخت و پرهیجان و خوب است. درست است که اشتباه است. کتابی که من مظنون هستم، بی نهایت بهتر از آن است.

مشاهده لینک اصلی
واژه هایی که من از آنها می خواهم برای ابراز آنچه من در مورد ویرجینیا وولف فکر می کنم، شکست خورده است. یا به خلاصه ای از چند پاراگراف، یک کتاب که ممکن است فقط به یک میلیون قطعه تقلید من توهمات در مورد هنر نوشتن و تغییر چشم انداز من تمام شده است. آیا شما تا به حال یک صدای مبهم نشینی به گوش شما زمزمه، حکمت سنین شما را از طریق صفحات کتاب تلنگر می کند؟ چگونه اغلب شما دیدگاه نویسندگانی را که با شما صحبت می کنند، تدریس می کنید، شما را تحسین می کنید و شما را مجبور می سازید تا ذهن شما را به چیزهای جدیدتر باز گردانید، همانطور که کتاب را می خوانید؟ آیا احساس کردید که کتاب تنها یک کتاب در جایی است و به جای آن به عنوان چراغ روشنگرایی ظاهر می شود که نور دانش را روی روح تاریک و نادان شما می بیند؟ این چقدر عمیق است که یک اتاق از خود من را تحت تاثیر قرار داده است. من این کتاب را به عنوان کتاب مقدس نوشتم. هر بار که احساس خجالت، ناراحتی یا وحشتناکی را از دست خواهم داد، این را مطالعه خواهم کرد. و من این را دوباره و دوباره خواندن، تا زمانی که بتوانم این پیام را بفهمم، روح این قطعه نوشتاری خوب به هستی هستی من جذب شده است. خوب حالا که من جریان جریان غیرواقعی را از راه دور کردم، اجازه دهید من را در این بررسی برخی از ظاهر معنای واقعی را به ارمغان بیاورم. از من بخاطر تماس با یک اتاق از خود یک مقاله واحد یا چیزی که رشد کرد از سخنرانی در کالج گریتون، کمبریج. این خود جوهرۀ ویرجینیا وولف است که در اوج شکوه خود دستگیر شده است، همه در 111 صفحه است. این است که وولف از داخل این کتاب دست و پنجه نرم می کند و میوه های ارزشمند سال های کار سخت او - اندیشه های او، تحقیقاتش، مشاهدات خود، نتیجه گیری های او، دیدگاه هایش را به شما می دهد. پس چه چیزی در مورد موضوع زنان چیست؟ و نوشتن زنان آرنت نیمی از نژاد بشر؟ به اصطلاح بهتر نیم در آن. بد نیست بدانید که در مورد تاریخ تکامل آنها به عنوان متفکران، آهنگسازان، به عنوان موجودات ذهنی با قدرت بیان، بدون قدرت ادعای خود، اشتباه است، بنابراین بهتر است آن را بخوانید. بله شما، اعضای سستی و محکم سؤال از رابطه جنسی قوی تر. بله تو هم همینطور. از آنجایی که نه تنها در مورد نویسندگان زن صحبت می شود، بلکه در زندگی خود و هنر نوشتن نیز مورد توجه قرار می گیرد. این کتاب و بررسی های بی شماری مشهور این کتاب را یکی از بزرگترین فمینیست های قرن گذشته می دانند. من تقاضا دارم متفاوت باشم نکته این است که آن را با برچسب یک بحث - یک کلمه با یک کانون بسیار منفی برچسب گذاری کنید. از آنجا که هدف ویرجینیا وولفز، به جای آن، تمام اشکال منفی بودن را از رسیدن به نوشتن منحرف کرد. مطمئنا، او به ما بخش فمینیستی چیزها را می دهد - اما صدای او خشم و غضب نجس نیست، بلکه در زمان های متعادل، منطقی، سرودانه و حتی طنز آمیز است. این وولف ها به روحیه قهرمانان غیرقابل قبول گذشته دور افتاده است. ممکن است اشعار، ترانه ها و شعرها را بنویسند، اما مجبور شدند ناشنوایی را تصویب کنند، فقط به این خاطر که برای یک زن برای نوشتن غیر قابل قبول بود. کسانی که شاخهای تخیلی که ممکن است مستقیما بخواهند بنویسند، اما نمیتوانند به این دلیل که جامعه نقشهای متفاوتی از جنس مادری و همسر را بر آنها تحمیل کرده و حتی آنها را آموزش نداده است. اگر شکسپیر یک خواهر به اندازه ای با استعداد داشته باشد، اما هرگز نباید یکی دیگر از شکسپیر باشد چرا که او در صورت تمایل به نوشتن نمایشنامه یا شعر ابراز تمسخر کرد؟ وولف از ما میخواهد که لحظه ای را صرفه جویی کنیم و سرنوشت غم انگیز این شهیدان را بازتاب دهیم، تاریخ هیچ وقت ثبت نکرد. @ با این حال، یک نفر می خواند یک جادوگر که می میرد، یک زن دارای شیطان، یک زن عاقل فروش گیاهان، و یا حتی یک مرد بسیار قابل توجه که دارای مادر، پس من فکر می کنم ما در مسیر از دست رفته رمان نویس، شاعر سرکوب شده، برخی از جین آستن، برخی از بی حوصله و جین آستن، برخی از امیلی Brontà \"که مغز خود را بر روی مور و یا mopped و mowed در بزرگراه ها با شکنجه دیوانه با شکنجه که هدیه او را به او گذاشته بود. در واقع، من می توانم حدس بزنم که آنون، که بسیاری از اشعار را بدون خواندن آنها نوشت، اغلب یک زن بود. @\nاو برای ما روشن می سازد که جین آستن نویسنده باهوش و باهوش بود زیرا هرگز سعی در برداشتن سبک نوشتن انسان یا ساختن حکمش نداشت. او خودش را ساخت. و با گستردگی محدودی از تجربیات در دنیای واقعی در فرمان او، او نمی توانست در مورد جنگ های خونین و نه در مورد سیاست نوشته شود؛ حوزه هایی که زنان هنوز حق ورود به آن را نداشتند. در عوض او نوشت آنچه که او را دید و شاهد در اتاق نشسته خانه های مذهبی بود. (این تأیید علاقه من به جین اوستن است که در چند سال گذشته شروع به کاهش کرده است.) او همچنین مکررا بر این موضوع تاکید دارد که چگونه یک زن نیاز به یک اتاق خود و پول برای نوشتن دارد. اتاق خود را به خاطر اینکه او نیاز به یک فضای تنفسی دارد و می تواند در شناخت هویت او به عنوان یک فرد، به عنوان یک زن، به عنوان یک متفکر بر هویت او به عنوان یک دختر و یا همسر یا مادر داوطلب، تکیه کند. اگرچه من مخالف ادعای خود برای داشتن پول به عنوان یک معیار ضروری برای تبدیل شدن به یک نویسنده نیست، فکر می کنم استقلال مالی باشد ...

مشاهده لینک اصلی
جهان از خود او\nâ € œHere سپس من بود (به نام مری Beton، مری Seton، مری Carmichael و یا با هر نامی که شما لطفا - مهم نیست مهم است) نشسته در بانک های رودخانه یک هفته یا دو قبل در آب و هوای خوب ماه اکتبر در اندیشه گم شده اند. \"و همه آنها به عنوان رمان نویس های تخیلی ظاهر می شوند. البته، من نمی دانستم که آنها چنین هستند، و من نمی خواهم این را بیابم. من می دانستم که وولف توانایی اختراع رمان نویس ها و رمان ها را در این دنیای اندیشه کوچک داشت. او هدفش در این مقاله داستانی بود. آنها به عنوان تظاهرات خدمت می کنند. از نویسندگان که می توانستند، اگر تنها شرایط خاصی برآورده شوند. از بسیاری از نابغه های ادبی که به بشریت رسیده اند، چرا که خیلی زود به زنان اجازه داده شد که به ادبیات بپردازند. و چه چیزی این اجازه را می دهد؟ Woolf در مورد پیش شرط های مادی که نیاز دارد قبل از ادبیات واقعا ادبی خود، می تواند از میان زنان ظاهر شود. به گفته وی، این نیاز به پول کافی، اوقات فراغت و تنهایی دارد - و آنها باید بدست آورند (؟) و باید بدون پیوست باشند. فقط پس از آن زنان می توانند تولید ادبیات خود را که توسط روابط آنها با مردان تعریف نشده است، آغاز کنند. وولف آستن را بهترین مثال از چنین ادبیات زنانه آزاد می داند (در مقابل، شکسپیر را به عنوان نماینده ی واقعی انسانی خود می داند) یعنی یک نماینده واقعی از خود زن، بدون خشم با نگرش های مردانه، ناامیدی ناشی از فرصت های محدود ، ترس از عواقب اجتماعی، اطمینان از آنچه که از زنان انتظار می رود، و غیره. پس از بازتاب زیاد و بررسی ادبیات و ریشه های آن و غیره، وللف به نقطه اصلی می رسد که شرایط مادی مهم هستند. این چیزی است ما می توانیم به توافق برسیم و ما می توانیم به معنای از دست دادن این کتاب نفوذ کنیم. اما ما نیازی به متوقف کردن آن نداریم. گسترش این اظهار نظر: تولید محرومیت از مطالعه در مورد ادبیات زنان است، اما من مطمئن هستیم که می توانیم دامنه این مقاله را فراتر از آن گسترش دهیم. ما باید بتوانیم تا آنجا که می توان گفت که شرایط مادی هر گروه بیشتر یا کمتر نتیجه خروجی ادبی خود را تعیین می کند: 1. یک کلاس فراغتی که با مقدار زیادی وقت و آموزش و پرورش می تواند ادبیات و هنرهای زیبا و فلسفی و هنری را ایجاد و مصرف کند. یک طبقه کارگر که به سختی سواد دارد، وقت نداشت تا مطالعه فراغت داشته باشد و برای سرگرمی سریع از گرسنگی تولید کند و انواع مختلفی از هنر پاپ را تولید و مصرف کند، به سختی فراتر از سطوح بیشتر از قبیل کمیک خام و شاید فیلم ها. در بین این ممکن است طبقه متوسط ​​خدمات اقتصادی باشد که کمی آموزش می دهد - لازم است که قدردان دوزهای متوسطی از هنر باشد و بتواند زمان و انرژی را برای تولید و مصرف داستان های تخیلی، YA و غیره بپردازد. سلیقه ها و عادت های مصرفی براساس شرایط مواد منحصر به فرد آن است. این کاملا مارکسیستی از ما است، آیا این گروه هیچ کدام از این مواد را تکذیب نمی کند از ادبیات نیز انکار می شود، همانطور که والوف برای زنانه در مقاله خود گفته است. و همانطور که مشاهده کردیم، هر گروه از ادبیات و هنر انکار می شود تا اینکه از آرامش و آرامش مادی محروم می شود. بنابراین ما می توانیم پاتو گمانه زنی ولف را گسترش دهیم و از اینکه چندین نوع دیدگاه ادبی برای ما از دست رفته است ناراحت شویم حتی امروز نیز به علت انحصاری بودن آن است. همانطوریکه گفتم، در تحلیل والوف، این زنان که قربانی این منازعه ناعادلانه هستند. اما امروز، شاید، در بسیاری از کشورها، زنان هنوز به طور مادی بیشتر عقب هستند. البته اینطور نیست که مقالات Woolfâ € ™ ثانیه منسوخ شده است، زیرا این تنها یک راه برای بررسی ادبیات است - هر دو در شرایط خود برای ایجاد و همچنین مصرف. در واقع، من در حال حاضر دوست دارم نه تنها توسعه Woolfâ پیشنهادات و پیشنهادات، اما کمی آنها را معکوس کرد - پیشنهاد کرد که ما حتی می توانیم شرایط سرکوب مواد را به مردان امروز اعمال کنیم. زنان امروز بیشتر آزادانه به دنبال فرصت های شغلی غیرممکن هستند - از بین بردن شرم آور و شرایط مادی (500 پوند)، ساده تر شده است. در حالی که مردان آن را سخت تر. به عنوان مثال، در نظر بگیرید که چقدر ساده تر است برای یک زن برای رفتن به حرفه ای در علوم انسانی. برای مردی که همین کار را انجام می دهد بسیار سخت تر می شود (توجه داشته باشید که این بازنگری فقط از دیدگاه محدودی از تجربه اجتماعی خود در مورد آرزوهای آموزشی شایع در یک کشور جهان سوم سخن می گوید) چرا؟ از آنجا که هنجارهای اجتماعی انتظار می رود انسان انسان باشد ارائه دهنده â € \"از این رو او نباید دیده شود رفتن به حرفه ای است که شناخته شده است از ارزش پولی مشکوک، با کمی و یا هیچ آینده ای از اشتغال نیست. این است که شاید شاید به خصوص در جامعه پدرسالار مانند آنچه که ما هنوز در هند، و احتمالا در غرب بسیار قابل استفاده نیست - واقعا نمی دانم. امیدوارم که نظرات چندگانه از محدوده فرهنگی مختلف به ما کمک کند تا این مسئله را کاهش دهیم. همه اینها نباید صرفا در مورد تولید ادبیات باشد - تولید همیشه در یک حلقه بازاریابی درهم و برهم با مصرف تا آنجا که هنر است نگران. و همین امر برای مصرف نیز صادق است، یعنی برای خواندن کلی. آن است...

مشاهده لینک اصلی
تنها چیزی که بهتر از خواندن ویرجینیا وولف است خواندن کار او توسط ژولیت استیونسون انجام شده است. من به این صدا گوش دادم که توسط جولیت با استعداد انجام شد و من خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم که اساسا به دو بار گوش دادم. به طور خلاصه، من این مقاله را از وولف درباره زنان و داستان های عاشقانه دوست داشتم. وقتی والوف از زنان و داستانهای مذهبی خواسته شد، تصمیم گرفت تا بر فقر و تحقیر زنان در یک مردسالاری تمرکز کند. @ اگر زن بخواهد کتاب و داستان بخواند، پول و اتاق خودش را دارد. @ درباره این کتاب که برای اولین بار در سال 1929 منتشر شد، به نظر من عجیب و غریب بود، این که امروزه چقدر مربوط به آن است. ایو شنیده است که همکاران زن در مورد عدم داشتن زمان برای نوشتن به دلیل تعهدات خانوادگی و دوران کودکی شکایت دارند. این مسئله فقط @ new @ به این معنی است که حداقل زنان فرصت تحصیل دارند - از آن جا که آنها حتی یاد گرفتند چگونه خواندن و نوشتن داشته باشند. یکی از داستان های مورد علاقه من در این کتاب درباره خواهر شکسپیر است. همانطور که وللف تصور می کند، اعتقاد بر این است که خواهر به اندازه ویلیام با استعداد است، اما او هیچ فرصتی برای آموزش و بیان ندارد. در عوض، او خواستار ازدواج با جوان است، بنابراین او عصبانی به خانواده اش نمی شود. @ اکنون اعتقاد من این است که این شاعری که هرگز یک کلمه نگاشته است و در جاده های کراس، به خاک سپرده شده، هنوز زنده است. او در شما و در من و در بسیاری از زنان دیگر که در اینجا شب نیستند زندگی می کنند، زیرا آنها ظرف ها را شستشو داده و کودکان را در رختخواب قرار می دهند. اما او زندگی می کند برای شاعران بزرگ نمی میرند آنها ادامه حضور دارند؛ آنها فقط به این فرصت نیاز دارند که در میان ما در جسم پیاده شوند. @ حقیقتا، در این کتاب بسیاری از عبارات قابل توجه وجود دارد که می توانم کل مقاله را مجددا تایپ کنم. من به شدت این کار را برای همه توصیه می کنم. نقل قول های مورد علاقه @ تاریخچه مخالفت مردان نسبت به رهایی زنان بیشتر جالبتر از داستان این رهایی است.تا زمانی که نوشتن آنچه را که می خواهید بنویسید، این مهم است؛ و اینکه آیا برای سنین مهم است یا فقط برای ساعت ها، هیچکس نمی تواند بگوید.... چه کسی می تواند گرما و خشونت یک قلب شاعران را هنگامی که در بدن زنان جاسوسی می شود اندازه گیری کند؟ @ @ قفل کتابخانه های خود را اگر دوست دارید؛ اما هیچ دروازه، هیچ قفل، هیچ پیچ و تابی وجود دارد که شما می توانید بر آزادی ذهن من قرار دهید.زنان در تمام این میلیون ها سال نشسته اند، به طوری که تا این زمان، دیواره ها توسط نیروی خلاقانه خود نفوذ می کنند در واقع، ظرفیت آجر و ملات را بیش از حد پر می کند که باید آن را به قلم و قلم و تجارت و سیاست متصل کند. @

مشاهده لینک اصلی
چند ماه پیش یک دوست این کتاب را به من توصیه کرد، و اکنون متاسفم که قبلا آن را خوانده ام. بدون شک آن را به یک جواهر کوچک ± آزمون پوشش داده شده، که هردم نوازش کند خود شما به گذشته، هنگامی که زن در سایه مرد زندگی است. مقاله با شکوه در مورد زنان و نوشتن ...

مشاهده لینک اصلی
کتاب های مرتبط با - کتاب اتاقی از آن خود


 کتاب خواب گران
 کتاب 1984
 کتاب خوشه های خشم
 کتاب جنس دوم
 کتاب زنگ ها برای که به صدا درمی آید
 کتاب آوازهای کولی