کتاب حکایت های مریخی

اثر ری بردبری از انتشارات سبزان - مترجم: علی شیعه علی-صد کتاب قرن لوموند

داستان عجیب و غریب از تجربیات مرد در مریخ، پر از تصاویر شدید و دیدگاه های شگفت آور است. در حال حاضر بخشی از مجموعه کلاسیک وایجر. تواریخ مریخ به داستان تلاش های مکرر بشریت برای استعمار سیاره قرمز می گوید. اولین مردان چند بودند بیشتر آنها در معرض یک بیماری قرار گرفتند که هنگامی که سیاره خانه خود را به اندازه یک مشت می دیدند، تنها تنهایی بزرگ را نام بردند. آنها احساس کردند که هرگز متولد نشده اند. آنهایی که جان سالم به در برده بودند، به مریخ خوش آمدید. مریخ ها در حال تغییر شکل فکر می کردند که آنها مظلوم بومی هستند و آنها را به درستی قفل کرده اند. اما موشک های بیشتری از زمین وارد شدند، و بیشتر، پر سر و صدا از توهم های پیش بینی شده توسط مریخ. مردم برابری های قدیمی خود را با آنها - و خواسته ها و فانتزیات خود، رویاهای مبهوت کردند. اینها به زودی توسط موجودات عجیب و غریب بومی با گلهای قفس و پرندگان شعله اش ساکن شدند.


خرید کتاب حکایت های مریخی
جستجوی کتاب حکایت های مریخی در گودریدز

معرفی کتاب حکایت های مریخی از نگاه کاربران
اخیرا مطالعه اخیر UPDATET در Science * منتشر شده است، توسط Ray Bradbury به مفهوم دریایی مرده تصور می شود. دانشمندان ناسا ثابت کرده اند که اقیانوس اولیه در مریخ آب بیشتری نسبت به اقیانوس اطلس قطب شمال داشته و سیاره سرخ 87 درصد از این آب را به فضا از دست داده است. NASA / GSFC) PrologueBack در اواخر دهه 90 عضو انجمن سیاره ای . من مجله خود را در خانه دریافت کردم. من همیشه این نام را یاد گرفتم: ری بردبوری، در میان فهرست طولانی از نامهای معروف دیگر به عنوان هیئت مدیره و اعضای شورای مشورتی: کارل ساگان (همکاران)، بروس موری، دیوید برین، آرتور کلارک، â € |. شاید یک روز من می دانستم که تواریخ های مریخ را می خوانم. و حالا شانس داشتم برای مدتی من هنوز نام مأموریتها (به مریخ) و عکسهای مجلات TPS را در ذهنم نگه داشتم: Pathfinder و Sojourner از طریق گرد و غبار و سنگهای مریخ رفته اند و سپس من شروع به خواندن این ایده آل سازی یک سیاره. برادبری به این داستان یک بار گفته است. او در سال 2001 در سن دیه گو در دانشگاه پوک لومه ناظرین بود. او در مورد \"بهداشت نوشتن\" سخنرانی کرد. او به دانشجویان گفت: کریستوفر اشوروود به او گفت: اولدوس هاکسلی می خواست با او ملاقات کند. آنها ملاقات کردند و هوسلی به بردباری گفت: \"شما یک شاعر هستید\". برادبوری خوشحال شد. در یک مصاحبه او توضیح داد که چگونه، هنگامی که او 29 ساله بود، او به نیویورک سفر کرد: سفر 4 روز و شب توسط Greyhound، برای دریافت داستان کوتاه خود را منتشر شد. تواریخ های مریخ مجموعه ای از داستان های کوتاه جداگانه بود، اما آنها در یک پرده بافته شده بودند که کتاب حاضر است (اولین بار در سال 1950 منتشر شد). تواریخ مریخ این مجموعه مجموعه ای از داستان های کوتاه است که دوره ای حدود 60 سال Colonization مریخ توسط مردان، از سال 1999 آغاز شده است. محل با کوه های آبی، â € | میوه های طلایی و خانه ها با ستون های کریستال. مردم (مریخ) با چشمهای طلایی زرد و پوست قهوه ای، قادر به تلپاتی (درک زبان های دیگر) â € | که بر روی کتاب های فلزی با هژوگلیف برجسته به عنوان خوانده شده. این واقعا شعری است. سیاره مریخ دارای دریای مرده است ... و کانال های آب قرمز و بنفش و موهای سفید دوقلو. کودکان با عنکبوت طلایی بازی می کنند. شعر و همچنین گفتگو بین لیدی تت و آقای Iiii و آقای Aaaâ € | روی سیاره Tyrr. آنها از سیاره خود زمین را به عنوان سبز می بینند. اما نه چندان شاعرانه برای فرمانده ویلیامز و مردانش، که بعدا تصدیق می کنند که از یک دیوانه دیدن کرده اند، و اینکه مریخ ها فکر می کنند که ما دیوانه می شویم، نیست. این یک داستان توهم بود. در داستان دیگری شخصیتی وجود دارد که مایل است مریخ را به نحوی شبیه به زمین بنا کند؛ او و همکارانش نتیجه هیپنوتیزم جمعی می کنند: زنی که فکر می کند هنوز در سیاره زمین زندگی می کند؛ یک عضو خدمه فکر می کند که او با برادرش ملاقات می کند و ماریین. در نهایت، 16 مرد کشته شده اند. بله، سیاره مریخ دارای تمدن مرده است. هاتوی، زمین شناس، نتیجه می گیرد: \"با نگاهی به شهرهایشان، مردم زیبا، مهربان و فلسفی بودند.\" مریخ ها فیوژن هنر و زندگی: آمریکایی ها را دوست ندارند. وقتی بنجامین دیزکل به مریخ وارد شد، درختان وجود نداشت: او می خواست یک مریخ سبز را ببیند؛ هوا مانند آند ها رضایت بخش نبود.در سال 2002، 90،000 نفر وارد شدند - رکت ها مانند ملخ ها وارد شدند. کسی می گوید: باید زمین را فراموش کنم من با آب و هوا بسیار سرگرم کننده هستم: روز به عنوان جهنم و شب سرد است. مریخ ها مانند کره های آبی هستند. سنگ با یک کشیش مکالمه دارد. سنگ در لابی از سنگ، توسط چراغ های آبی ذخیره شده است؛ کشیش می گوید: این ثابت می کند که آنها یک روح دارند: شادی آن است: آنها حیوانات نیستند. \"مسیحیان چه چیزی را دوست دارند؟\" ماریان توضیح می دهد: \"این 10،000 سال است\" ما از بدن ما رها شده ایم ... ما در خوشبختی زندگی می کنیم، ما در فضل خداوند زندگی می کنیم \" انسان ها بودند، با بدن هایی مانند شما در کوه زندگی می کنند و باد زندگی ما را رها کرده است. (â € |) و در عین حال در شهر سرخ مریخ ها یک مرد را کشتند. نوامبر 2005 اخبار: جنگ آن بر روی زمین است. ما باید به عقب برگردیم این کشور همچنان میهن ما است. سم از نیمی از مریخ از مریخ هاست. او یک پیام از زمین دریافت می کند: قاره استرالیا منفجر شد، لندن و لس آنجلس بمباران شدند. هاتاوی، فرماندار پیشین ایالت، می گوید علم زمین از ما جلوتر است: جنگ ها زمین را کشتند. فرماندار می خواهد زندگی جدید خود را در مریخ آغاز کند. هاتوی و خانواده ماهیگیری در کانال های مریخ دارند؛ و بچه ها می خواهند خیلی بد برای دیدن یک مریخ. پدر به آنها می گوید که به تصویری که در آب ها منعکس شده است نگاه کنید. مریخ ها زمین هستند. لاریجهای برادبری درباره مریخی ها کمی درباره مسیحیان صحبت می کنند، اما در مورد انسان ها زیاد است. * https: //astrobiology.nasa.gov/article... مصاحبه با Sam Weller Ray Bradbury، Art of Fiction شماره 203: https://www.theparisreview.org/interv...https://www .google.pt / amp / s / amp.thegu ...

مشاهده لینک اصلی
Estupendo.Es کار دوم از بردبری من خوانده و برگ من سوال اجتناب ناپذیر از رفتار انسان، گاهی اوقات بسیار ظریف، گاهی اوقات کاملا روشن است، اما همیشه با همین نتیجه از استبعاد در برخی از چیزهایی که انسان با خود فکر می کند و یا مجذوب . علاوه بر این، هنوز هم به نظر من این پروزه دوست داشتنی از این نویسنده به نظر می رسد. من داستان های بسیار جالب پیدا کردم. جالب است به عنوان حقیقت. به عنوان یک اضافی من می گویم که با وجود قیمت بالا من برای این مثال نادر (اگر چه در نسخه ارزان است که نباید به من هزینه آن را به من هزینه، اما سلام، آن را آخرین بود، زمان برای تردید وجود ندارد )، برای رسیدن به یک کتاب از این نویسنده، نمی توانم پشیمان باشم. پرولوگ جورج لوئیس بورخس یکی دیگر از انگیزه های خوبی بود که حتی یکبار هم به آن فکر نکنیم. من آرزو می کنم که یک نسخه بهتر پیدا کنم، اما در این زمان ...

مشاهده لینک اصلی
اگرچه 16 داستان که این مجموعه را تشکیل می دهند، به یک چارچوب زمان بندی فوق العاده تحویل داده می شوند و با تعدادی از مؤلفه های کوتاه مونتاژ می شوند، آنها در اصل به صورت ایستاده بودند، نه بخشی از یک اتحاد بزرگ. برادبری در ابتدا نویسنده ای از داستان کوتاه بود، رسانه اصلی برای افسانه های افسانه ای و افسانه ای او در زمانی که او شروع به نوشتن کرد؛ این کتاب به سادگی بسیاری از داستانهایی که در دهه 1940 ساخته شده یا مرتبط با مریخ است، جمع آوری می کند. تعدادی از آنها دارای موقعیت و ویژگی های کاملا متناقض یا متناقض هستند و آنها به طور متنوع و متنوع متفاوت هستند. (آنها در کیفیت نیز ناهموار هستند، همانطور که در ذیل ذکر شده است.) اما گفته می شود، موضوعات مکرر مشخصی وجود دارد که آنها را متصل می کند. برادبری، استعمار مریخ را به عنوان نوعی تصویب دوباره تصویب مرز آمریکا، یک دنیای جدید جدید با همان مشکلات و همان وعده های بالقوه پیش بینی کرد. او همچنین به دلیل تهدید جنگ هسته ای، نویسندگان SF پس از جنگ جهانی دوم که در سایه های هیروشیما و ناگازاکی مشغول به کار بودند، خشمگین شدند و این نگرانی در تعدادی از داستان ها منعکس شده است. خاموش Goodreads، برادبری را به خاطر فقدان دشواری علمی در تصویر مریخ، که به نظر می رسد بسیار خوشحال کننده تر از زندگی واقعی انسان نسبت به آنچه در واقع است، برآورده می کند. (تقدیم او به مریخ ها از قدرت های psi - که ممکن است، به حداقل می رسد، ثابت نشده است - همچنین نمی خواهم سخت متخصصان SF لطفا.) تا حدودی، این انتقادات از دست دادن نقطه، با این حال: برادبوری سعی در نوشتن نیست علمی دقیق، سخت SF، و شکست در آن. به جای اینکه از دیدگاه ژانر @ soft @ tradition (که همیشه او را یک شخصیت بود، حتی در روزهای زمانی که محله یهودی نشین SF pulp ایالات متحده به شدت توسط مدرسه سخت تحت سلطه بود) نوشت. او به نوعی مریخ را که او میخواهد برای نوعی از داستانهایی که میخواست بگوید، به خوبی شناخته بود، به خوبی دانست که این حادثه فریبنده و اختراع شده است؛ اگر ما @ Mars @ را در این شرایط قرار دهیم، داستانها به همان ترتیب که مورد نظر است کار می کنند. همچنین انتقاد به این داستان ها بر اساس دستور کار ضد آمریکایی به کار رفته است. فضانوردان / استعمارگران او همه آمریکایی هستند؛ آنها مریخ را حمله می کنند و مریخ را اشغال می کنند و به طور ناگهانی مریض های بیماری را به وجود می آورند که عملا مریخی های مادری را که در @ Ylla @ به عنوان یک نژاد هنری زیبایی شناخته می شوند، نابود می کنند. Way در میانه هوا @ به صورت آشکارا از نژادپرستی سفید در جنوب آمریکا از دهه 1940 در ایالات متحده جدا شده است. و چندین داستان از یک جنگ هسته ای بر روی زمین، با داستان سرنوشت سازی، @ خسارت های نرم، @ گرافیکی نشان می دهد نابودی کامل از زندگی و نفی علوم انسانی و دستاوردهای که چنین جنگی مستلزم. با این حال، این ویژگی ها به خصومت و ضرورت اصلی ریشه و شاخه به آمریکا و ارزش های آن افزوده نمی شود. (برادبری در واقع محصولی از یک شهر کوچک آمریکایی است که او اغلب با نوستالژی محبت آمیز آن را کاملا واضح می سازد.) موازی بین سرنوشت مارادیان برادبوری و سرخپوستان ما واقعی و تاریخی است؛ شما نمیتوانید دوباره به تاریخ مرزی آمریکا بگویید بدون آنکه به آن برسد - و حداقل در اینجا، مریخها تنها از بیماری ناخواسته مستهلک میشوند؛ آنها قربانیان نسل کشی عمدی هستند. (همچنین می توان سوال کرد که آیا تصویر نگرشی مریخ به طور چشمگیری مثبت است یا خیر، همانطور که همسرش می داند، عصبانی و قاتل خون آشام است.) اما وعده مرز به عنوان جایگاه آغاز های جدید، جدید فرصت ها و شانس دوم نیز در اینجا جلب می شود؛ یکی می تواند این را به مثابه معنای تجربیات آمریکایی مورد توجه قرار دهد. انتقاد از درمان توسط برخی از آمریکایی های سیاه پوست (که همچنین آمریکایی ها) در خود به ضد آمریکایی نیست؛ این احساسات را از آهنگ My Country،Tis of The @، @ که در آن می گوید، @ God توضیح می دهد که همه نقص شما را تکرار می کند @ و برای مشاهده جنگ هسته ای به عنوان اصطلاحی غیر اخلاقی، موضع بی کفایتی به اصول آمریکا یا آمریکا نیست، مگر اینکه ما فرض می کنیم که نسل کشی جمعی و خودکشی توده ای همیشه آرمان های ذاتی آمریکا بوده است (آنها وجود دارند). Usher II @ یک نگرش فرهنگی لیبرتاری را بیان می کند که عمدتا آمریکایی است؛ و @ پیک نیک میلیون ساله @ یک خانواده از بازماندگان جنگ هسته ای آمریکا را به مریخ به عنوان عوامل جدید آغاز می کند، جایی که آنها در نهایت فرصتی می گیرند @ آن را درست می گیرند @ منتقدان قابل توجهی هستند که می توانند از چندین مورد از این موارد داستان ها تنها کسی که با پیام مذهبیFire Balloons @، صرفا موعظه ای از @ Gospel @ به گفته ی Gnosticism: @ salvation @ از طریق فیزیکی icky است. (رسولان پل و جان، قضاوت از نامه های خود، بیش از آن بود :-)) نتیجه گیری (نه اوج) @ مارس آیا بهشت! @ قرار است به طور چشمگیری موثر است، اما نمی کند در زمینه . IMO، فقیرترین داستان در این گروه @ Towns Silent @ است که نشانگر جنسیت نسل برادبوری در بدترین حالت است؛ این پیامی ندارد جز مضحک بودن اضافه وزن ...

مشاهده لینک اصلی
پیش از این که این کتاب را بخوانم، درباره ی تواریخ های مریخ خیلی خواندم - و باید بگویم که برای یک تغییر، تحقیر آمیز بود. این قطعه ای کاملا فوق العاده از ادبیات است. من کمی با ستاره های داستان های ژانر مهربان هستم - من آنها را به استانداردهای سختگیرانه ای که من با ادبیات می گذارم حفظ نمی کنم. بنابراین در SF، اگر مفهوم غیر معمول باشد، تمایل به جمع آوری پنج ستاره دارد. اما در مورد این کتاب، پنج ستاره هیچ ارتباطی با ژانر ندارد. آن صرفا برای شایستگی ادبیات است. دو نویسنده وجود دارد که داستانهایشان با من رشد کرده - روالدالل و ری بردبوری. من برای اولین بار از داستان هایم به عنوان یک نوجوان پیش از نوجوانی لذت بردم، درست از طریق نوجوانان و جوانانم، و من متوجه شدم که هنوز هم به یک سن و سالی که تا حدودی سرسخت و شلوغ است لذت بردم .--------------- مجموعه ای از داستان های متصل در مورد مهاجرت های مردمی مارشال از اوایل دهه ی 1920 تا سال 2026 در مورد علم نیست. آنها در مورد بشریت هستند، نیاز بی نهایت برای گسترش و تحرک مرزها: در عین حال رقص در لبه های خود نابودی. این در مورد اکتشاف، ملاقات نژادهای بیگانه است که در اغلب اوقات تعامل و نابودی یکدیگر را بدون معنی دارند. این در مورد بی احتیاطی گاه به گاه نژاد نوپتی و نادیده گرفتن خجالت آنها برای فرهنگ قرن ها است که آنها نمی توانند درک کنند. این مربوط به مردی است که فکر می کند ممکن است درست باشد و بیشترین اختلاف را با سلاح گرم حل کند. در نهایت، این مربوط به مردی است که به خرابه های دنیای خود نگاه می کند و دستانش را به سوی خود می کشد و آرزو می کند که تمدن دیگری را روی آن بنا کنی. راید بردبری، لذت بی نظیر و بی نظیر از دست دادن خود در میان صفحات یک کتاب: از سرگردان شدن از طریق تخیل عظیم و بی حد و حصر. مریخ فقط یک طرف است: او می تواند از هر سیاره، هر جهان فانتزی استفاده کند. این داستان ها مرز نازک بین SF سخت و فانتزی را به هم متصل می کند و این کار را به صورت استادانه انجام می دهد. اما در نهایت آنها به نگرانی های انسانی توجه می کنند، همانطور که همه ادبیات خوب است. ستارگان طلایی!

مشاهده لینک اصلی
ری برادبوریس تواریخ مریخ یک مجموعه دوست داشتنی و مشتاقانه از قطعات کوتاه در مورد استعمار انسان مریخ و پیامدهای آن است، درست قبل از اولین تماس و پایان دادن به مرگ و نابودی بیشتر جمعیت مریخ و زمین. از آنجا که این مجموعه ای از داستان ها و نقاشی ها به جای یک رمان است، عنصر اصلی مرکزی این کتاب شخصیت یا مجموعه ای از شخصیت ها نیست؛ در عوض این تنظیم و احساساتی است که توسط برادبوری به کار رفته است. نگرانی اصلی او مریخ است، به عنوان یک مکان جدا از نیت های انسانی. به عنوان یک شخصیت، یک عضو از اعزامی اولیه به مریخ، می گوید: \"پس من، پس اگر من به روح چیزهایی که آنها استفاده می شود اعتقاد دارند، و من می گویند بله. آنها همه اینجا هستند همه چیزهایی که استفاده می کردند. تمام کوه هایی که نام داشتند. و هرگز قادر به استفاده از آنها بدون احساس ناراحتی نیست. و به نوعی کوه ها هرگز به ما حق ندهند؛ به آنها نام های جدیدی بدهید، اما نام های قدیمی آنجا، در جایی در زمان، و کوه ها شکل گرفته و تحت آن نام ها دیده می شود. نام به خوبی به کانال و کوه ها و شهرستانها به عنوان آب زیادی در پشت یک خرچنگ سقوط خواهد کرد. مهم نیست که ما چگونه مریخ را لمس کنیم، هرگز آن را لمس نکنید. و پس از آن به خوبی با آن مخالف هستید و می دانید که چه کاری انجام می دهید؟ خوب آن را پاره کنید، پوست را پاره کنید و آن را تغییر دهید تا خودتان را متناسب کنید (53-4). @ به نظر می رسد این نکته را در جای جای مردم قرار می دهد تا آن را به دورترین نتیجه برساند، شاید داستان داستان یک خانه ای را که حتی پس از آنکه ساکنان انسانی آن را رها کرده بودند، ادامه دهند، ادامه می دهند: خانه قربانی با ده هزار خدمتکار بود، بزرگ، کوچک، خدمت، حضور، در گروه کر. اما خدایان از بین رفته اند و آیین مذهب به طور بی روحانه، بی فایده @ (167) ادامه داشت. خانه خود را در زندگی می گیرد، به عنوان تلاش برای @ خود را نگه دارید @ هنگامی که آتش سوزی (170) شرح داده شده است: @ خانه پژمرد، استخوان های بلوط در استخوان، اسکلت غرق آن از گرما، سیم آن، اعصاب آن نشان داد که اگر جراح پوست را خراشیده کرده بود تا رگ های قرمز و مویرگ ها در هوای پاشنه زده شود @ (171). برادبری این موضوع را با شعر سارا تاسدیل که در آن می گوید، رانده است: \"هیچ ذهن، نه پرنده و نه درخت، / اگر انسان بطور کامل از بین رود؛ / و بهار خود، هنگامی که او در خورشید بیدار شد / به سختی می دانست که ما رفتیم @ (169). این کتاب کاملا با آنچه بهترین توصیف شده به عنوان حس نوستالژی برای آینده است. برادبری عاشق مریخ دهه های آینده (1999-2000؛ این کتاب در سال 1950 منتشر شد) و خواننده را از خود زمین جدا می کند. مریخ شگفتی ها، جایگاه تمدن های بزرگ و افراد توسعه یافته است؛ این مکان برای محافظت است. و در تکه های مریخ، آنچه که مریخ از آن حفاظت می کند، ماست. ما با خشونت، جنگ، فن آوری های پیشرفته ای که ما هنوز باید به کارشناسی ارشد، معدن و ایده های مربوط به مالکیت و استعمارگرایی می پردازیم، که اگر اجازه داده شود، تمدن مریخ را از بین ببرد، همانطور که جوامع بومی آمریکا، فرهنگ آفریقا و بی شماری را ویران کرد راه های دیگر زندگی در زمین. این آینده ای است که تا به حال اتفاق افتاده است، جایی که هنوز باید ببینیم، اما ما، به عنوان خوانندگان، به معنای تشویق مریخی ها، مریخ و ریشه در برابر انسان ها هستیم. هدف ما این است که در فتح بشریت، مسائل مشابهی را که ما در اینجا روی زمین قرار می دهیم ببینیم و در مریخ یک پناهگاه برای آزادیخواهان، بردگان سابق و بازماندگان (cf،Usher II،Way in the Middle of the Air، @، and Million سال نو پیک نیک @) این باعث می شود که تواریخ های مریخ هم محافظه کارانه باشند، به طوری که حالت نوستالژیک، به طور معمول، محافظه کارانه و پیشرونده در نقد حیرت انگیز زندگی زمین، بویژه شیوه زندگی آمریکایی است. در پیک نیک میلیون ساله، نوستالژی @ Bradburys برای آینده در برابر علوم انسانی و پیشرفت علمی به عنوان پدر خانواده ای که زمین را پس از جنگ هایی زندگی می کند، تقریبا به تنهایی، در مریخ، به خانواده اش می گوید،Science بیش از پیش از ما خیلی سریع سرازیر شد و مردم گمشده در یک بیابان مکانیکی، مانند کودکان، بیش از چیزهای زیبا، ابزار، هلیکوپتر، موشک؛ با تأکید بر موارد اشتباه، بر ماشین ها تاکید می کند به جای اینکه ماشین ها را اجرا کنند. جنگ بزرگتر و بهتر شد و سرانجام زمین را کشت. این چیزی است که رادیو خاموش است. این چیزی است که ما از @ (179-80) فرار کردیم. در بیانیه ضد تكنولوژی، برادبوری امید كمتری به آینده بشریت و زمین و ایمان و علاقه كافی به علم دارد. با این حال، در جای دیگر در تواریخ مریخ، او یک چشم انداز کوچک از امید را در نوع دیگری از آینده، یک نگاه متفاوت به علم، دین و هنر است. او این را در تمدن مریخ به ما می دهد: @ مریخ ها راز زندگی در میان حیوانات را کشف کرد. حیوان زندگی را سؤال نمی کند. آن زندگی می کند. دلیل آن برای زندگی، زندگی است؛ آن زندگی لذت می برد و از آن لذت می برد. . . . و مردان مریخ متوجه شدند که برای زنده ماندن آنها مجبور خواهند شد که از یک سوال دیگر بپرسند: چرا زندگی می کنند؟ زندگی پاسخ خودش بود. زندگی تبلیغ بود ...

مشاهده لینک اصلی
کتاب های مرتبط با - کتاب حکایت های مریخی


 کتاب قتل راجر آکروید
 کتاب خشم و هیاهو
 کتاب آبروی از دست رفته کاترینا بلوم
 کتاب سکه سازان
 کتاب تئاتر و همزادش
 کتاب درنده ی باسکرویل