کتاب سکه سازان

اثر آندره ژید از انتشارات ماهی - مترجم: حسن هنرمندی-صد کتاب قرن لوموند

یک هنرمند جوان در جستجو برای دانش از طریق درمان همجنسگرایی و فروپاشی اخلاق در طبقه متوسط فرانسه پیگیری می کند.


خرید کتاب سکه سازان
جستجوی کتاب سکه سازان در گودریدز

معرفی کتاب سکه سازان از نگاه کاربران
شاید بهترین رمان فرانسوی باشد. ضروری است!

مشاهده لینک اصلی
کیف پول جعلی Andrà © Gide بچه ها در یک لباس است که در یک مدرسه شبانه روزی شرکت می کنند. این اصلی ترین چیزی است. اما قطعا، جدا از این، او شایستگی های دیگر دارد. اجازه دهید به آن فکر کنم، زیرا شما باید آنها را داشته باشید. هر زمان که یک کتاب بخوانم، اولین چیزی که احساس می کنم این است که آیا من آن را دوست دارم یا نه. تنها پس از آن من سعی می کنم به پیدا کردن دلایل که کتاب مورد نظر من را دوست داشت یا نه. ابتدا تصور می کنم و سپس تحلیل می کنم. من می توانم راه مخالف را انجام ندهید: برای اولین بار آن را تجزیه و تحلیل و سپس © ها تصمیم بگیرید که آیا آن را خوب است یا نه، که به من همان عنوان کرد و گفت اگر من آن را دوست دارم یا نه است. این مشکلی است که می تواند توسط هر تلاش دیگری نادیده گرفته شود. فقط به عنوان دلیل این که چرا من می خواهم یک کتاب و ویژگی های ذاتی آن من گاهی اوقات اتفاق می افتد که همان ویژگی است که گاهی اوقات به من مثل یک کتاب را و گاهی نفرت دیگری همراه با. نمی دانم اگر خودم را به خوبی توضیح می دهم، اما این چیزی است که با کیف پول های جعلی به من زده است و احتمالا من می توانم با این مثال خاص بهتر توضیح دهم. برای شروع، جاعلان است یک شخصیت (ادوارد) شما در حال نوشتن یک رمان به نام جاعلان و بازتاب فراوان وجود دارد هدف metafictional از ماهیت رمان ما در حال خواندن است. شخصیت ها فقط شخصیت هایی هستند که تنها به عنوان عوامل سری از اعمال و گفتگوها ایجاد شده اند. مکالمات مکالمات طولانی و پرطرفدار است که ما هرگز در زندگی واقعی نخواهیم داشت. و راه زندگی از شخصیت همدیگر را قطع بعید است (همه آنها به همه مربوط) و بعید است، نمونه ای از Culebron با کودکان و دوستداران مخفی در همه جا. در اینجا کلمه کلیدی @ بعید است این فقط این نیست که به نظر می رسد که ژید است که حداقل ترین مجموعه در اگر کار خود verosÃmil است یا نه، اما آن را به نظر می رسد ارائه شده است را به کار بعید ترین شما می توانید. هر یک از این ویژگی ها به تنهایی قرارداد چهره من را در خجالت عصبانیت می کند. با این حال، در جاعلان آن است که نه تنها metaficción و ناموجه من نیست ناراحت، این است که من فکر می کنم رمان من نمی توانست در غیر این صورت نوشته شده است، این metaficción و ناموجه دو نفر از فضائل بزرگ ترین آن . و هنگامی که چیزی به من اتفاق می افتد و همچنین، همه می توانم انجام دهید این است بالا انداختن شانه های من و می گویند که منابع که گاهی اوقات کار وجود دارد و گاهی اوقات آنها فقط کار نمی کنند و من احساس نمی قادر به گفتن به بگویید که چه © چیزی است که باعث آنها کار می کنند و چه © چیزی نیست در یکی از گفتگو در مورد رمان ما در حال خواندن و ادوارد در حال نوشتن، او © STE به ما می گوید که او می خواهد برای نوشتن یک رمان است که همه تصنع، غیر واقعی یک استاندارد هدف و رمان انتزاعی است که خوانندگان می گویند @ A به خدا این هرگز در زندگی واقعی اتفاق می افتد! @، اما با این حال خوانندگان نگاه به طور کامل در صحنه ها و شخصیت او را توصیف شناخته شده است. و واقعا Gide می شود این. این غیر ممکن است فصل (¡oh، چه © فصل با شکوه بیشتر!) ریونیون در فصل ادوارد و برادرزاده اش اولیویه و نه در ناتوانی از دو به رسمیت شناخته شود به عنوان خوانده شده نیست که می گویند آنچه که احساس و درک به یکدیگر. اوه، با شکوه! ادوارد می گوید رمانش هیچ قطعه ای ندارد، اما در واقع دقیقا همین طور نیست. ادوارد می گوید که رمان خود هیچ موضوع، اما در واقع از همه چیز tantÃsimas صحبت می کند: جنگ نسل، روابط بین والدین و فرزندان، عشق، رابطه جنسی، platónico عشق در مقابل رابطه جنسی، زنا، همجنس گرایی، مذهب، بدبینی، خودکشی، استمناء، احساس گناه، و البته ادبیات. اما من می توانم بگویم که در آخرین لحظه از آنچه که او می گوید کیسه های دروغین خوب و بد است. مثل سکه های جعلی، همه شخصیت ها چیزی شبیه چیزی هستند که نیستند، اما زمانی که آنها متوجه می شوند که آنها واقعا ارزش خود را از دست می دهند. تمام کاراکترها، مانند سکه ها، یک صورت تیره دارند. در آخرین دوره، اخلاق این کار این است که ما باید در برابر تیره ی ما مبارزه کنیم. اما حتی یک کار اخلاقی بدیهی اخلاق ژید متفاوت از اخلاق برای استفاده است، آن را اساسا decirlo.Los شخصیت به نوجوانان و یا تجهیزات عکاسی سالمندان تقسیم شده است. از آنجا که ادوارد 38 ساله است، او نوجوان است، زیرا او رفتار می کند. افراد مسن نشان دهنده یک جهان است که منقرض می شود، جهانی که در آن خیر و خلوص کودک ± سیستم عامل یک مغالطه است، و بسیاری از صحنه که در آن بزرگان به آنها بگویید که بچه ها ± سیستم عامل چقدر خوب آنها به عنوان یک وجود دارد این کودکان ± سیستم عامل کسانی آنها را به خنده و یا آن هر یک از بزرگان معتقد بودند که ادوارد خوب تر است از آن واقع است و در براب © میرد شرم و گناه. این یک کار عمیق و شدید و بدبینانه است. بی رحمانه و روشن. من آن را دوست دارم شفاف و بی رحمانه حتی پیشنهاد می کنند که، در حالی که بزرگسالان به ما بگویید که ما باید خوب در برخی از محافل آن را واقعا با ارزش است شر است. بدبینی به مقادیر بسیار بالا می رسد. کار مهم. من ناراحتی از آرماند ...

مشاهده لینک اصلی
این کتاب خیلی طولانی بود! اما من واقعا پیدا کردم واقعا خوب است

مشاهده لینک اصلی
3.5 ستاره هدایای تقلبی ها یک پلاکت پیچیده از شخصیت ها و طرح های خطی را به موضوع پیدا کردن آن شخص واقعی متصل می کند. با این حال، ما می توانیم این کار را فقط از طریق لنز دیگر انجام دهیم، که همه آنها تلاش خود را برای شناخت خود دارند. گاید به داستان خود می گوید، عنصر ادوارد، یکی از شخصیت های متفکر اگو است، که یادداشت ها را برای نوشتن یک رمان به نام The Counterfeiters می نویسد، که شامل نظریه های او در مورد رمان و هنرمندان جستجو برای بیان خود واقعی است. گید داستان خود را از طریق فصل های شخص ثالث، دیدگاه اول شخص و نوشته های مجله Edouards می نویسد، که بعضی از آنها توسط شخصیت های دیگر خوانده می شوند و برخی از آنها فقط برای خوانندگان محفوظ است. این تغییرات مدرنیستی در چشم انداز ما را به درک شخصیت ها از زوایای مختلف هدایت می کند، بلکه ما را به سمت پایین تضعیف هایی از قطعه های عجیب و غریب هدایت می کند که ممکن است از برخی ویرایش های تیزهوش بهره مند شوند. تصاویر واقعی از همجنسگرایی نشان می دهد که چنین @ taboo @ روابط، با وجود برچسب خود را به عنوان @ غیرمولور @ در آن زمان، معتبر تر و اخلاقی است نسبت به بسیاری از دیگر روابط در سراسر رمان، از خانواده به رمانتیک. @ counterfeiters @ این عنوان تنها کسانی نیستند که اعتبارات غلط را در طول رمان تحویل می دهند، بلکه هر کسی که ارزش آن را فراتر از ارزش خود می داند، از جمله هر نوع اجتماعی @ تعریف شده @ moral @ modes of life. (یک سکه تقلبی هیچ ارزش ندارد، اما اگر ما نمی دانیم که این تقلبی است، آن را به شدت ارزش می دهیم. گید، با صحبت از ادوارد، استدلال می کند که با دادن مقدار بسیار دلخواه به پول، ما چشم از این واقعیت که تمام سکه ها سکه ها به نمادی از نحوه روابط ما با دیگران می پردازند: آنچه که ما ارزش می دهیم اغلب نامعلوم است، زیرا مقیاس های اخلاقی ما توسط کالیبراسیون کاملا هنجارهای فرهنگی خودسرانه است که در خارج از روابط شخصی و فردی ما با دیگران تعریف می شود.) من با ساختار رسمی رمان گیدس آشنا شدم، اما من نیز احساس کردم که او به اندازه ی موفقیت آمیز بودن این نوع تجربیات به عنوان برخی از معاصران مدرن مدرن . من همچنین فکر کردم که شور و زیبایی پروسس او که در برخی از رمانهای کوتاهش خیلی قانع کننده بود، گاه گاه در لابیرنت متن گم شد. این گفته می شود، تقلبی ها ستوده و قابل خواندن است، حتی اگر کار مورد علاقه من توسط Gide انجام نشود.

مشاهده لینک اصلی
من نمیخواهم این کتاب را به یکی از خوانندگان متخصص تبدیل کنم. شما ممکن است بخواهید این رمان را به عنوان مقایسهای با پاستوس بپذیرید؛ در غیر این صورت من فکر نمی کنم بسیاری از مردم از خواندن آن لذت ببرند. علاوه بر این، یک افزونه مهم برای کانن است که نباید این کتاب بدی باشد. در اینجا چندین گفتگوی وجود دارد که شگفت آور به خوبی نوشته شده اند. و این خیلی سریع و سرگرم کننده است. \"گاهی باور کردم که گاید کلمات را از سر خودم گرفت. شخصیت برنارد که در فصل اول از خانه خارج می شود، قابل تحسین و شجاع است، اما در پایان، او شروع به صحبت کردن در کلیشه ها می کند، بیشتر آنها نیچه را گرم می کنند، و احساس می کردم که گید برای رسیدن به نوعی وضوح. یکی دیگر از مرد جوان، اولیویه، جذاب می شود، اما دو بعدی باقی می ماند و ما هرگز او را نمی شناسیم. به استثنای مادر اولیویور پائولین، زنان در این داستان، قربانیان اصلی از ریخته گری مرکزی هستند. و آلفرد جری در اینجا جهنم است؟ این کمدی ارزان است. من احساس می کنم احساس غرور علاقه ای به انرژی ندارد که شخصیت هایش را توسعه دهد و به آنها درونی کند. آنها فقط برای آنها پیچیده نیستند و بنابراین داستان یک پرتره نازک و پانورامیک با هیچ تمرکز مرکزی به پایان می رسد و هیچ کس به آن توجه نمی کند. همه می توانم بگویم مطمئنا این است که تقلبی ها در مورد جوانان است و آنها بزرگان تلاش می کنند تا آنها را از مشکلات و آموزش اخلاق اخلاقی خود بردارند. تا آنجا که شخصیت اصلی در اینجا وجود دارد، آن ادوارد، رمان نویس ناموفق در کار بر روی یک رمان نیز به نام «تقلبی» است. اگرچه من فکر نمی کنم نوشتن یک رمان مشابه را داشته باشیم خواندن دوباره، هر دو ادوارد و راوی مربوط به برادرزاده های خود و روابط آنها است. اما ساده ساده یک طرح پیچیده با چندین شخصیت. ادوارد تا هشتم ظاهر می شود. شخصیت ها معرفی می شوند و سپس حذف می شوند. ما تا پایان نیمه شب ندیدهایم. به این ترتیب Gide سرگردان است، هرگز به طور کامل مرتکب نمی شود. او سعی می کند به ما جهان، از جمله دیدگاه های متعدد، اما با نتایج مخلوط. در یک گفتگوی مهم، ادوارد تئوری مبهم رمان را ارائه می دهد: \"برای من، من دوست دارم در همه چیز برش نداشته باشم. لطفا درک کنید من می خواهم همه چیز را به رمان من بگذارم. من نمیخواهم هر برش قیچی برای محدود کردن ماده آن در یک نقطه، و نه در دیگری. برای بیش از یک سال که من در آن کار کرده ام، چیزی برای من اتفاق نمی افتد که من آن را نپوشانم - همه چیزهایی که می بینم، همه چیز را می دانم، همه چیز را که دیگران زندگی می کنند و تدریس من من . این توصیف نسبتا خوبی از خواندن کتاب است. به راحتی می توان تصور کرد که ادوارد برای Gide ایستاده است. اما پس از آن، در فصل بعدی، روایتگر (و نه به طور واضح) اشاره میکند که ایدهآل ادوارد مضحک است: «ناهماهنگی از آنچه که او پیشنهاد کرد، آشکار بود، به شدت به چشم نگاه کرد. به وضوح واضح بود که جمجمه ادوارد دو تقاضای غیرقابل قبول داشت و او در تلاش برای هماهنگ کردن آنها بود. »بنابراین کدام یک درست است؟ ما چه کسی هستیم که ایمان آوریم؟ اگر هملت برای نوشتن یک رمان در فرانسه باشد، ممکن است خیلی شبیه به جعل کننده ها باشد - به هیچ وجه متعهد نیستند. هیچ وقت تصمیم نمی گیرید، حتی پس از اینکه یک مرد جوان خودکشی کرد. رمان به پایان می رسد با ادوارد فکر می کنم می خواهم بدانم کولوب، برادر کوچکتر که ما از فصل اول آن را شنیدیم. به همین دلیل درگیری میان جوانان و پیر و بدون هیچ گونه قطعنامه صورت می گیرد. با تظاهر به اینکه یک دوربین کاملا تماشایی است که هرگز تبعیض آمیز نیست، گید تلاش می کند تا بیهوده برای محافظت از داستان خود از خوانندگانش استفاده کند. بله، خطر این است که یک شخصیت را بیش از دیگری حفظ کند. نویسنده ممکن است انتخاب بدی داشته باشد یا شاید با او مخالفت کنیم. اما ما نمی توانیم شخصیت ها را اندازه گیری کنیم، زمانی که نویسنده آنها یک قهرمان را انتخاب نمی کند. در نهایت، فقدان قضاوت این است که چه کسی قاتلان @.

مشاهده لینک اصلی
کتاب های مرتبط با - کتاب سکه سازان


 کتاب کوه جادو
 کتاب درس و آوازخوان طاس
 کتاب حکایت های مریخی
 کتاب سکوت دریا
 کتاب هستی و نیستی
 کتاب سلام بر غم